Kiwanis Alblasserwaard steunt St Leergeld

1 juni fietsen 3 burgemeesters 60 km

Kiwanis Alblasserwaard steunt Stichting Leergeld

Op 1 juni gaan 3 burgemeesters op de fiets van Vianen naar Kinderdijk!
Stichting Leergeld is in de Alblasserwaard en Vijfheerenlanden vanaf 2009 actief om kinderen te ondersteunen op het gebied van sport, cultuur en het onderwijs. Zij willen kinderen graag mee laten doen die wij als samenleving normaal vinden. Door het uitgestrekte gebied zullen onze gelegenheidfietsers (3 burgemeesters ) 60 km afleggen om hiermee aandacht te trekken voor zo’n 2.000 kinderen in deze regio die jaarlijks afhankelijk zijn van de ondersteuning van Leergeld. Het doel is om een bedrag van € 25.000 op te halen, zodat Leergeld naast de standaard vergoedingen iets extra’s kan betekenen voor deze kinderen. Van het beoogde bedrag zal Leergeld de kinderen de gelegenheid geven om kleding te kunnen kopen, iets dat past bij de behoefte van deze groep kinderen.
Wilt u ook uw steun bijdragen dan kan dat op https://leergeldav.nl/fietsen-voor-leergeld/