Kiwanis Alblasserwaard zet vrijwilligers Rode Kruis locatie Hardinxveld-Giessendam in het zonnetje

Afgelopen woensdag avond werden de vrijwilligers van het Rode Kruis, locatie Hardinxveld-Giessendam in het middelpunt geplaatst. De 6 vrijwilligers hebben sinds de uitbraak van Corona enorm veel werk verricht om onze medemens te helpen. Zo is er gepost bij ziekenhuizen om de eerste checks bij patiënten uit te voeren. De bus is omgebouwd, zodat die gereed was om het transport van corona patiënten uit te voeren, aangezien het gewone taxivervoer daartoe niet in staat is. Helaas konden 2 vrijwilligers niet aanwezig zijn omdat die zelf ook het corona virus hebben opgelopen. Wij wensen hen beterschap.
Omdat deze mensen het werk alle vrijwillig uitvoeren en vaak enorm veel uren in de week draaien vond Kiwanis club Alblasserwaard het goed om juist hun te verwennen met een leuk kerstpakket en een heerlijk flesje wijn. Deze kregen ze uitgereikd van Jolanda de Zwaan, Koos van Genderen en Leo Bot.

Namens heel Zuid-Holland Zuid bedankt voor jullie hulp !!

Mvgr
Kiwanis Alblasserwaard