Kiwanis en Corona

Beste mensen,
Het zal jullie duidelijk zijn dat de huidige coronacrisis in de wereld en dus ook in Nederland, niet voorbijgaat aan onze Kiwanis club.
Activiteiten zijn al gecanceld, de toekomt is onduidelijk. Wanneer kunnen wij ons weer volledig gaan inzetten voor de doelgroep, kinderen, maar ook natuurlijk de vraag of de mensen in de komende tijd nog de grotere fundraising-evenementen bezoeken.

We hebben hier als club gekeken wat we nog wel kunnen doen in deze tijd. Onder het motto: "Serving the Children of the World" streven de Kiwanis clubs naar de uitvoering van effectieve humanitaire acties met zowel sociale als culturele doelen. Hierbij hebben bij Kiwanis van oudsher doelen voor kinderen de voorkeur. We zijn hierbij uitgekomen op 3 doelen waar we ons dit jaar nog voor willen inzetten.

Welke doelen dit zijn zullen we nog later op terugkomen.. voor nu zit de hint in het plaatje.

Mvgr
Kiwanis Alblasserwaard