wild diner

Kiwanisclub Alblasserwaard organiseert wilddiner voor goed doel

fundraising

NIEUWPOORT -> In het Arsenaal in Nieuwpoort organiseert Kiwanisclub Alblasserwaard op zaterdag 19 november een wilddiner. Dit wordt gedaan als fundraising voor een goed doel.

Het goede doel is Stichting Voor Sara, een stichting dat opgericht is voor een meisje uit Dordrecht dat een zeer zeldzame spierziekte heeft. De stichting strijdt voor een behandeling voor alle patiënten met deze spierziekte. Alle opbrengst van het wilddiner van de Kiwanisclub gaat naar dit goede doel.

Het wilddiner is in 2019 voor de eerste keer georganiseerd. Kiwanis heeft als missie ‘Serving the children of the world’. En met die missie zoeken zij doelen om kinderen te helpen. Kiwanisclub Alblasserwaard zoekt die doelen dicht bij huis.

Stichting Voor Sara zit in Dordrecht, dus dat is dichtbij. De oprichter van de Stichting Voor Sara heeft tijdens een werkoverleg een pitch gehouden. De leden van de club waren daarna unaniem overtuigd dat zij graag wilde helpen. Dat gaan we doen met het diner in Nieuwpoort.

Naast een heerlijk menu biedt het wilddiner op 19 november een gezellig samenzijn met live muziek met nummers op aanvraag en daarbij ook nog een loterij met mooie prijzen. De opbrengst van de avond gaat gebruikt worden om verder te kunnen gaan met het onderzoek naar de zeldzame spierziekte die bij kinderen voorkomt. Iedereen is welkom. Aanmelden kan via https://alblasserwaard.kiwanis.nl/wilddiner.